Filmy choroba psychiczna, alkoholizm, małżeństwo

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje choroba psychiczna, alkoholizm, małżeństwo. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Emocjonująca oparta na faktach, historia burzliwego małżeństwa Fitzgeraldów. F. Scott Fitzgerald , twórca "Wielkiego Gatsbi", był najważniejszym pisarzem amerykańskim lat dwudziestych. Zelda jego seksowna i ekscentryczna żona, była dlań muzą, natchnieniem i utrapieniem. Namiętny związek popularnego pisarza i dziewczyny z południa Stanów był na ustach całej Ameryki lat dwudziestych. Stali się symbolem nowego pokolenia, nazwanego "zagubioną generacją" – nie stroniącą od używek łamiącą stary porządek.
Perypetie policjantów pracujących na 13 posterunku. Są oni niezdarni i pechowi.

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.


Thriller psychologiczny wyprodukowany przez Revolution Studios, Życie, którego nie było, opowiada historię Telly Paretta (Julianne Moore) prześladowanej wspomnieniami śmierci 8-letniego syna Sama, który zginął w katastrofie lotniczej, jaka wydarzyła się 14 miesięcy wcześniej. Usiłująca normalnie żyć i pracować, kobieta zostaje pewnego dnia poinformowana przez psychiatrę, dr Munce (Gary Sinise), że cierpi na przywidzenia, jej syn nigdy nie istniał, a ona fabrykuje wspomnienia. Zszokowana Telly usiłuje znaleźć dowody istnienia Sama – zdjęcia, nagrania video, książki. Wszystko jednak zniknęło. Przekonana, że traci zmysły, Telly spotyka Asha Corrella (Dominic West), ojca jednej z ofiar katastrofy lotniczej. Wspólnie, zaczynają szukać dowodów na istnienie swoich dzieci i własną poczytalność.

Dom

7,4
Serial przedstawia losy pochodzących z różnych warstw społecznych mieszkańców przedwojennej, warszawskiej kamienicy, mieszczącej się przy ulicy Złotej, począwszy od końca II wojny światowej, aż po współczesność; przy okazji będąc cennym i pouczającym zapisem przemian społecznych i politycznych, mających miejsce w Polsce na przestrzeni ostatniego półwiecza.
Dwadzieścia lat temu, niebezpieczna Octavia Irazábal zabrała niewinnej Fedorze wszystko co kochała - rodzinę, fabrykę perfum i wolność. Po wyjściu z więzienia, kobieta pragnie odzyskać swe dawne życie, córki i majątek, ale nade wszystko pragnie zemsty na podłej Octavii i jej rodzinie. Losy Fedory i jej dwóch córek, Diany i Gaby zostaną nierozerwalnie połączone z rodziną Irazábal zemstą, intrygami i... miłością.
Carrie Fisher ze swadą i humorem opowiada na scenie o swoim barwnym, choć niełatwym życiu. Nie omija tematów związanych z burzliwym związkiem jej rodziców, dorastaniem w Hollywood czy własną karierą aktorską. Wspomina nieudane małżeństwo z Paulem Simonem i porusza kwestię swojego uzależnienia od narkotyków i alkoholu. Nie brakuje jej przy tym dystansu do siebie i lekkości języka. A trzeba przyznać, że Carrie ma o czym mówić. Jest aktorką, autorką scenariuszy i bestsellerowych książek – na podstawie jednej z nich powstał znany film Pocztówki znad krawędzi. Jej rodzicami byli piosenkarz Eddie Fisher, po którym, jak twierdzi, odziedziczyła psychozę maniakalno-depresyjną, i hollywoodzka gwiazda Debbie Reynolds. Fisher w wieku dziewiętnastu lat stała się ikoną popkultury, wcielając się w rolę księżniczki Lei w kultowej trylogii „Gwiezdne wojny”. Znakomity monodram Carrie Fisher, oparty na jej własnym scenariuszu i wyprodukowany przez stację HBO, został nagrany przed żywą publicznością. Produkcja bawi i wzrusza, a sama aktorka prezentuje się jako osoba obdarzona błyskotliwym poczuciem humoru, zmysłem autoironii, a także ciętym językiem. Za reżyserię filmu odpowiedzialni byli twórcy „Party Monster” oraz głośnych dokumentów „Głęboko w gardle” i „Becoming Chaz”, Fenton Bailey i Randy Barbato. Obraz został wyróżniony dwiema nominacjami do nagrody Emmy (najlepszy montaż, najlepsza produkcja w kategorii program variety/musical/komedia).
Oto pan Brooks (Kevin Costner) – odnoszący sukcesy biznesmen, hojny filantrop, kochający mąż i ojciec, filar lokalnej społeczności. Oddana żona nie widzi poza nim świata, a córka jest dla niego prawdziwym źródłem radości. Pan Brooks ma też pewną malutką tajemnicę... Dzięki nieprzeciętnej inteligencji i metodyczności odnosi sukcesy jako seryjny morderca, wobec którego policja jest bezradna od wielu lat. Nieposkromiona żądza mordu, rozpalana przez jego mroczne alter ego, Marshalla (William Hurt (I)), pcha go w kierunku kolejnej wyrafinowanej zbrodni. Jednak tym razem drobny błąd sprawi, że na trop Brooksa wpada wyjątkowo uparta detektyw Atwood (Demi Moore).
Słowa kluczowe

Proszę czekać…